Βάλε τα superfoods του φθινοπώρου στην διατροφή σου και δεν θα χάσεις

    Το μενού σου αποκτά νέο αέρα με τα πιο γευστικά φρούτα και λαχανικά της εποχής. 

    <p>φωτο: <a href= https://www.instagram.com/anajohnson___/  target= _blank >@anajohnson__</a></p>

    φωτο: @anajohnson__

    Αχλάδια 
    Πλούσια σε βιταμίνες, φυτικές ίνες και αμινοξέα τα αχλάδια μπορούν να γίνουν το τέλειο φθινοπωρινό σνακ τις ώρες που λαχταράς γλυκό όσο τίποτα άλλο.

    Κολοκύθα
    Με υψηλή περιεκτικότητα σε βιταμίνη Α, αντιοξειδωτική Β καροτένη, ασβέστιο, μαγνήσιο και κάλιο είναι ό,τι πρέπει για να συνοδεύσεις τα αγαπημένα σου φθινοπωρινά πιάτα. 

    Λαχανάκια Βρυξελλών
    Δεν είναι μόνο πλούσια σε φυτικές ίνες, περιέχουν και πρωτεινες που κρατούν την πείνα μακριά για περισσότερο. Επίσης είναι γεμάτα αντιοξειδωτικά που κάνουν θαύματα για την επιδερμίδα τους κρύους μήνες.

    Γλυκοπατάτες
    Έχουν χαμηλό γλυκαιμικό δείκτη και έτσι εξισορροπούν την γλυκόζη στο αίμα. Σε συνδυασμό με τις φυτικές ίνες που περιέχουν θα νιώσεις χορτάτη και θα αποφύγεις την υπνηλία που σε επισκέπτεται μετά από ένα γεύμα πλούσιο σε υδατάνθρακες. 

    Κανέλα
    Πρόσθεσε κανέλα στο πρωινό σου smoothie ή στα σνακ σου και έτσι δεν θα νιώθεις την ανάγκη για γλυκό. Λέγεται επίσης ότι βοηθά στην ενεργοποίηση του μεταβολισμού ενώ έχει και αντιφλεγμονώδεις ιδιότητες. 

    Cranberries 
    Είναι αντιοξειδωτικα και γεμάτα βιταμίνες C, A και Κ ενώ βοηθούν στην καλή υγεία του πεπτικού και συμβάλλουν στην λάμψη της επιδερμίδας σου. 

    Μήλα
    Έχουν λίγες θερμίδες, είναι πεντανόστιμα, βοηθούν στην απώλεια βάρους και συμβάλλουν στην μείωση της χοληστερίνης. Σκέφτεσαι καλύτερο απογευματινό σνακ; 

    Κουνουπίδι
    Το κουνουπίδι έχει Ω3 λιπαρά και μεγάλη περιεκτικότητα σε φυτικές ίνες που το κάνουν ιδανικό για πολλές και διαφορετικές φθινοπωρινές συνταγές. Επιπλέον έχει βιταμίνη C που είναι απαραίτητα στον οργανισμό όταν τα κρυολογήματα παραμονεύουν. 

     

    facebook twitter Instagram