Τι να βάλουμε στο πιάτο μας για να χάσουμε βάρος

    Η ειδικός εξηγεί πώς να διαμορφώσουμε το μενού μας μέσα στη μέρα και τι τροφές να εντάξουμε ώστε να αδυνατίσουμε και να διατηρήσουμε το αποτέλεσμα!

    <p><strong>Οι κανόνες</strong><br /> <strong>Τα 5 γεύματα:</strong> «Οι περισσότεροι άνθρωποι χρειάζονται τρία γεύματα και δύο σνακ. Η τακτική κατανάλωση μικρής ποσότητας τροφής κατά τη διάρκεια
    1 / 3

    Είναι δύσκολο να εγκαταλείψουμε τις νόστιμες λιχουδιές, τα κοκτέιλ και το τσιμπολόγημα. Μπορούμε να αντισταθούμε και να αδυνατίσουμε χωρίς να νιώσουμε ότι στερούμαστε; Η Ειρήνη Μπαμπαρούτση, κλινική διαιτολόγος και Αθλητική Διατροφολόγος, απόφοιτος του τμήματος Επιστήμης Διαιτολογίας – Διατροφής του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου, μας αποκαλύπτει τα κλειδιά της επιτυχίας και μας συμβουλεύει πώς να διαμορφώσουμε σωστά το μενού μέσα στη μέρα μας: 

    facebook twitter Instagram