Το μενού που θα σου φτιάξει τη διάθεση

    Αν θες να δώσεις ένα boost στην ψυχολογία σου, ακολούθησε αυτά τα tips.

    Το μενού που θα σου φτιάξει τη διάθεση

    Έρευνες δείχνουν ότι τα προβιοτικά επιδρούν στην καλή λειτουργία του εντέρου, ενώ οι καλοί υδατάνθρακες συμμαχούν με τη σεροτονίνη μας. Ειδικότερα:

    Εφοδιαστείτε με καλά βακτήρια: Το έντερο είναι ο δεύτερος εγκέφαλός μας. Δώστε του, λοιπόν, την τροφή που έχει ανάγκη για ενέργεια και εγρήγορση: προβιοτικά. Θα τα βρείτε σε ροφήματα και συμπληρώματα. Αναζητήστε στη σύνθεση  λακτοβάκιλο και bifidus που έχουν αρκετές μελέτες πίσω τους. Θα επαναφέρουν την ισορροπία στο έντερο και στη διάθεσή μας.

    Ακούστε την πείνα σας:
    Το πρωινό: Ποντάρετε σε ένα καλό πρωινό, το γεύμα που δεν πρέπει να παραλείπετε. Αποφύγετε επεξεργασμένους υδατάνθρακες (οτιδήποτε με ζάχαρη και λευκό αλεύρι) και επενδύστε σε φυτικές ίνες και πρωτεΐνες, όπως μήλο με φιστικοβούτυρο ή γιαούρτι με φρούτο.

    Το μεσημεριανό: Δύο μπολ με πράσινη σαλάτα συνδυαστικά με πρωτεΐνη όπως κοτόπουλο, γαλοπούλα ή ψάρι είναι ιδανικό. Αν προσθέσετε ελαιόλαδο, λίγο αβοκάντο ή καρύδια θα νιώσετε την αίσθηση κορεσμού για μεγαλύτερο διάστημα.

    Το βραδινό: Αφήστε να μεσολαβήσουν περίπου 12 ώρες από το βραδινό μέχρι το πρωινό και για το δείπνο προτιμήστε καλούς υδατάνθρακες όπως κινόα με άπαχο κρέας και λαχανικά.

     

    facebook twitter Instagram