Go with the slow: Γιατί να ρίξεις ρυθμούς στο fitness

    Όπως και στην καθημερινότητά μας έτσι και εδώ, αναζητάμε τη μαγεία της στιγμής. Μπορούμε να χτίσουμε κορμί για παραλία χωρίς να κουραστούμε και χωρίς να ιδρώσουμε;

    Κείμενο: Γιώτα Μαστρογιαννοπούλου
    <p><strong>Οι βασικοί κανόνες</strong><br /> Μην σας ξεγελά η χαμηλή ένταση, το LISS έχει αυστηρούς κανόνες. Πρόκειται για καρδιαγγειακή άσκηση που γίνεται σε σταθερό ρυθμό και θα μπορούσε να είναι το
    1 / 4

    “No pain, no gain?” Η γνωστή φράση που υπογραμμίζει ότι το τέλειο κορμί πάει πακέτο με τις σκληρές προπονήσεις στο γυμναστήριο έχει αρχίσει να χάνει την αξία της. Μετά το slow cooking και το slow fashion (eco-friendly μόδα), σειρά έχει το slow fitness, τα οφέλη δηλαδή της άσκησης σε χαλαρό ρυθμό. Αυτή είναι η νέα μεγάλη τάση για άψογη σιλουέτα και ζεν διάθεση. Στη Νέα Υόρκη, ακόμα και οι πιο πιστές φαν του ΗΙΙΤ (γυμναστική υψηλής έντασης) στρέφονται στο LISS (Low Intensity Steady State / Σταθερή Προπόνηση Χαμηλής Έντασης), μαθαίνουν να απολαμβάνουν το workout τους όπως ένα φλιτζάνι αρωματικό καφέ ή το αγαπημένο τους φαγητό. Τελικά έχει αποτέλεσμα στο κορμί μας; Μπορούμε να κάψουμε λίπος στα πιο δύσκολα σημεία ακόμα και λίγες βδομάδες πριν την παραλία;

    facebook twitter Instagram