7 μυστικά από τους ειδικούς για μαλλιά όλο υγεία

    Έχεις επενδύσει στα καλύτερα προϊόντα που υπόσχονται θάυματα και εξακολουθείς να μην βλεπεις τα αποτελέσματα που θέλεις; Ίσως παραλείπεις κάποιο βασικό βήμα ή δεν δίνεις την σημασία που πρέπει στην λεπτομέρεια που κάνει την διαφορά. Συγκεντρώσαμε για 'σενα 7 tips της Annabel Kingsley για να αποκτήσεις τα μαλλιά των ονείρων σου:

    <p>φωτο: <a href= https://www.pinterest.co.uk/pin/528539706246920428/  target= _blank >pinterest.com</a></p>

    φωτο: pinterest.com

    1. Η σωστή διατροφή παίζει πολύ μεγάλο ρόλο στην σύνθεση και την υγεία των μαλλιών σου. Οι υδατάνθρακες και οι πρωτεϊνες είναι τα πιο σημαντικά αμινοξέα για μαλλιά που ακτινοβολούν και μακραίνουν γρηγορότερα. Η φεριτίνη, πρωτείνη που αποθηκεύει τον σίδηρο και τον απελευθερώνει σε ελεγχόμενο βαθμό είναι επίσης απαραίτητη αφού βοηθά την τρίχα να δυναμώσει και να παραμένει ελαστική.

    2. Δώσε προσοχή στο λούσιμο. Απόφυγε να λούζεσαι καθημερινά αλλά μην αφήνεις τα μαλλιά σου άλουστα για πάνω από τρεις ημέρες. Το τριχωτό της κεφαλής πρέπει να καθαρίζει από τα κατάλοιπα των προϊόντων που χρησιμοποιείς, όπως και η επιδερμίδα του σώματος. Απόφυγε επίσης το τρίψιμο των μαλλιών όταν έχει κάνει σαπουνάδα, ο αφρός και το νερό είναι αρκετά για να καθαρίσει η τρίχα.

    3. Η βιταμίνη D είναι απαραίτητη. Προσλαμβάνεται από τον οργανισμό με μικρές περιόδους έκθεσης στον ήλιο και συμβάλλει στην καλή κατάσταση των μαλλιών αφού κάθε θύλακας έχει υποδοχείς βιταμίνης D. Αν δουλεύεις σε γραφείο και δεν βλέπεις τον ήλιο πολύ, κάνε ένα μικρό διάλειμμα και απόλαυσε έναν ευεργετικό περίπατο στην λιακάδα.

    4. Χρησιμοποίησε τα σωστά εργαλεία styling. Τα ακριβά προϊόντα που αγόρασες δεν θα λειτουργήσουν σωστά αν στην συνέχεια ταλαιπωρείς τα μαλλιά σου με ακατάλληλα εργαλεία. Απόφυγε το σίδερο ισιώματος ή τις μπούκλες όσο περισσότερο μπορείς και μην χρησιμοποιείς σκληρές βούρτσες και χτένες που σπάνε τα μαλλιά, ηλεκτρίζουν και έχουν ως αποτέλεσμα το φριζάρισμα.

    5. Η τριχόπτωση δεν είναι απαραίτητα μόνιμη. Μπορεί να προκληθεί από διάφορους παράγοντες: από έλλειψη βιταμίνης Β12 και έλλειψη σιδήρου ή φεριτίνης μέχρι και ψυχολογικές διαταραχές ή κάποια αυστηρή δίαιτα. Θυμήσου ότι το πρόβλημα είναι πλήρως αναστρέψιμο, διατήρησε την ψυχραιμία σου και φρόντισε να διορθώσεις αυτά που πρέπει.

    6. 'Εχεις λεπτή τρίχα; Μην αποφεύγεις το conditioner. Πολλές γυναίκες με λεπτή τρίχα αποφεύγουν τα conditioner από φόβο ότι θα βαρύνει τα μαλλιά τους και δεν θα έχουν όγκο. Διάλεξε ένα εξειδικευμένο conditioner για τον τύπο μαλλιών σου και άπλωσε το στις άκρες σου για να αποφύγεις την λιπαρότητα χωρίς όμως να στερείς από τα μαλλιά τους την ενυδάτωση που χρειάζονται.

    7. Η πυτιρίδα είναι πιο διαδεδομένη απ'ότι νομίζεις. Και είναι επίσης πλήρως αναστρέψιμη. Μπορεί να προκληθεί από εξωγενής παράγοντες όπως κάποιο προϊόν που αφυδατώνει το τριχωτό της κεφαλής ή περίοδο μεγάλου στρες. Για να αντιμετωπίσετε το πρόβλημα, επιλέξτε κάποιο αντιμικροβιακό σαμπουάν και χρησιμοποιείστε το μια με δύο φορές την εβδομάδα, και ιδιαίτερα τις ημέρες που λούζεστε μετά απο προπόνηση και εφίδρωση.

     

     

    facebook twitter Instagram