5 τρόποι για να νικήσουμε το χανγκόβερ

    Πολεμήστε τον πονοκέφαλο την επομένη της γιορτής με φυσικούς τρόπους που δουλεύουν.

    Φωτογράφιση: Justin Cooper PTY LTD
    5 τρόποι για να νικήσουμε το χανγκόβερ

    Ο καλύτερος τρόπος για να προλάβουμε το χανγκόβερ είναι να καταναλώσουμε αλκοόλ με... μέτρο, να ενυδατωνόμαστε και να έχουμε γεμάτο στομάχι (βοηθά αν έχουμε φάει ένα γεύμα με καλά λιπαρά π.χ. με γαλακτοκομικά). Αν παρόλα αυτά, δεν τα καταφέρουμε και την επομένη έχουμε συμπτώματα όπως πονοκέφαλος και ζαλάδα, αυτοί είναι οι τρόποι για να τον καταπολεμήσουμε:

    1. Ενυδάτωση
    Το αλκοόλ οδηγεί σε αφυδάτωση γι' αυτό καταναλώστε νερό προτού κοιμηθείτε. Θα βοηθήσει την αποτοξίνωση την επομένη. Καλή δουλειά θα κάνουν και τα ισοτονικά ποτά που αναπληρώνουν τα υγρά που χάσατε.

    2.Ύπνος
    Προσπαθήστε να αποκαταστήσετε τις ώρες ύπνου που χάσατε. Κοιμηθείτε το μεσημέρι και πηγαίνετε νωρίς για ύπνο το βράδυ.

    3. Αφεψήματα
    Ποντάρετε στο τζίντζερ που βοηθά σε θέματα ζαλάδας και στο γάλα γαϊδουράγκαθου (σε καταστήματα με βιολογικά προϊόντα) που τονώνει το ήπαρ, ώστε να συνεχίσει την αποτοξίνωση.

    4. Άσκηση
    Αν μπορείτε, κάνετε κάποια ήπιας έντασης φυσική δραστηριότητα, όπως ζωηρό περπάτημα ή τζόγκινγκ. Θα τονώσει το ανοσοποιητικό και θα αισθανθείτε καλύτερα.

    5. Σούπες
    Καταναλώστε τες και προσθέστε λαχανικά και αρωματικά βότανα (π.χ. καρότα) για τις βιταμίνες τους.

     

    facebook twitter Instagram