Πώς να αυξήσετε τη γονιμότητά σας

    Μάθετε 10 λόγους που μπορεί να την σαμποτάρουν και αυξήστε τις πιθανότητες να γίνετε γονιός την στιγμή που θέλετε.

    <p><strong>3. Προσοχή στην καφεΐνη.</strong> «Θα ήταν καλή ιδέα να περιορίσετε την κατανάλωση καφεΐνης στο διάστημα που προσπαθείτε να μείνετε έγκυος και στη διάρκεια της εγκυμοσύνης» επισ
    1 / 3

    Ακόμα και φαινομενικά αθώοι παράγοντες μπορεί να αποδιοργανώσουν τον οργανισμό και τη γονιμότητα των γυναικών, αλλά και των ανδρών. Ο μαιευτήρας-χειρουργός γυναικολόγος http://www.gynecologie.gr/, ειδικός στην Υποβοηθούμενη Αναπαραγωγή και ιδρυτικό μέλος του Institute of Life-ΙΑΣΩ, εξηγεί με ποιους τρόπους μπορείτε να την αυξήσετε.

    1. Προσέξτε τη διατροφή σας. Η επαρκής πρόσληψη ορισμένων θρεπτικών συστατικών αυξάνει τις πιθανότητες σύλληψης. «Φροντίστε να τρώτε καθημερινά πλούσια σε πρωτεΐνες τρόφιμα, όπως είναι το ψάρι, το άπαχο κρέας, τα λίγων λιπαρών γαλακτοκομικά, τα αυγά και τα όσπρια» αναφέρει ο ειδικός. Βεβαιωθείτε ότι η διατροφή σας περιλαμβάνει αρκετές πρωτεΐνες, σίδηρο, βιταμίνη C, ψευδάργυρο και βιταμίνη D, διότι οι ανεπάρκειες σε αυτά τα θρεπτικά συστατικά σχετίζονται με παρατεταμένους έμμηνους κύκλους (και επομένως λιγότερο συχνή ωορρηξία) και αυξημένο κίνδυνο αποβολής. Συμβουλευθείτε τον γυναικολόγο σας για το αν χρειάζεστε ένα καθημερινό διατροφικό συμπλήρωμα.

    2. Αποφεύγετε το αλκοόλ. Πολλές έρευνες έχουν συσχετίσει την κατανάλωση αλκοόλ με μειωμένη ικανότητα εγκυμοσύνης, ενώ μπορεί να βλάψει και το αναπτυσσόμενο έμβρυο. Το αλκοόλ αλλάζει τα επίπεδα οιστρογόνων στο αίμα. Βέβαια, ένα ποτήρι κρασί με το φαγητό, είναι απίθανο να βλάψει τη γονιμότητα.

     

    facebook twitter